reklama

Ako dve baby zložili ministra.

Dnes som kukal debatu dvoch investigatíviek - Moniky Tódovej a Zuzany Wienk s ministrom vnútra Tomášom Druckerom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dopadlo to katastrofálne ...pre ministra Druckera. Keby sme boli v boxe, a v miestnosti bol ringový rozhodca, musel by zápas ukončiť verdiktom "r.s.c.". To znamená naprostú prevahu jedného z boxerov. Ale nie sme v ringu - Drucker to dohral až do konca. Ale ako...

Proti konkrétnym argumentom postavil svoju obranu na osvedčenej taktike - bezobsažné reči o tom ako sa musí zorientovať (Gašpar), ako musí ctiť koaličnú zmluvu (Sáková), ako treba preveriť všetky podnety od poctivých vyšetrovateľov, či sa im nejedná o nejaké osobné výhody (Špirko), ... Taký kultivovanejší Číž resp. Hrnko. Hovoriť týžďeň a nič nepovedať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale - aj keď si dával veľký pozor - veľa vecí neustrážil.

1. Vrátil sa k voľbám - ak ste si zvolili zlo - máte čo ste si zvolili ... Fúúú - ťažký vlastný gól.

2. "Keď som bol ministrom zdravotníctva dal som veľa podnetov, kde som bol presvedčený, že boli doložené všetky dôkazy - a nič". Ste minister vnútra - tak poďme - v podstate môžte dotiahnúť vlastné podania ... to bude srandy...

3. Úspešné predsedníctvo vypustené z programového vyhlásenia vlády - zdôvodnené akýmisi vonkajšími faktormi - akosi pozabudol, že sme už pol roka po...

4. "Mňa nikto neprinúti, aby som konal nesvojprávne..." - a potom - "post ministra vnútra som nechcel vziať, aj moja štátna tajomníčka mi vyčítala, že sa proti svoje vôli stala ministerkou zdravotníctva..." ... tak pán minister ste svojprávny alebo nie???

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Suma sumárum - nominácia Druckera má iba jediný význam - aby sa svojím kvázi starostlivým a utrápeným zovňajškom postaral o STATUS QUO do volieb 2020.

Peter Franek

Peter Franek

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  429x

Stárnuci pán veriaci, že raz bude na svete (alebo aspoň u nás) poriadok a spravodlivosť. Ale zase dosť rozumný na to, aby sa z toho nezbláznil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu